Dag 1 - Amsterdam - Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Trijnie - WaarBenJij.nu Dag 1 - Amsterdam - Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Trijnie - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Amsterdam - Lima

Door: Webmaster Trijnie

Blijf op de hoogte en volg Trijnie

02 Oktober 2005 | Peru, Lima

Goede morgen allemaal,
Je ziet het werkt, geweldig.
We vertrokken gisteren om half 12 van Schiphal, hadden een tussenstop in Bonaire en daarna vlogen we door naar Lima, Peru. Aankomst Lima 18.15 uur (Lima tijd).
Fox had verzuimd stoelen te reserveren voor onze groep, met gevolg dat er 6 mensen overbleven die geen plaatsje hadden, waaronder ik. Dat was dus niet leuk en het werd afwachten. Iedereen met de groene kaart mocht instappen, met de paarse, de oranje, enz. Totdat iedereen weg was en er nog een grote groep overbleef om de gaten op te vullen.
Uiteindelijk werden Carmen en ik opgeroepen. We zaten op rij 7. Wat inhield dat we Businesclass kwamen te zitten!!!!!
Ja, ja, ik heb het mogen beleven om achter de gordijntjes te zitten. Zo, wat een luxe. We hebben ons er heerlijk laten verwennen met kadootjes, drankjes, en heerlijk eten. Maar het allerbeste was nog de stoel. Die kon bijna in ligstand. Vanaf donderdagavond heb ik al een behoorlijke hoofdpijn. Was zelfs bang dat ik het griepje van Marjolein had overgenomen. Dus......... ik ben liggend van Amsterdam naar Lima gevlogen. Degenen die om extra beenruimte voor mij hebben gebeden ....... Dat gebed had niet royaler kunnen worden verhoord. Het was super.
Het was een erg lange rit en ik was, voornamelijk door de hoofdpijn, behoorlijk uitgeteld. Om half tien was ik op mijn (hele mooie) kamer. Ben direct in bed gaan liggen en heb geslapen tot 4 uur vanmorgen(Lima tijd). De hoofdpijn is bijna weg dus ik ga toch maar met de Lima tour mee vandaag. Daarover later bericht.
Nog even voor degenen die ik een sms-je had beloofd. Ondanks wat de Vodafoon meneer heeft gezegd, ik kan niet bellen of sms-en. ´Geen netwerk´. Zal toch aan mijn telefoon liggen want er zijn twee mensen met een (zakelijke) telefoon die wel een netwerk kunnen vinden. Maar goed, dit werkt ook. Gelukkig maar, een gouden idee.
Groetjes aan iedereen die dit leest en een heel goede zondag. Het is voor mij nu half negen ´s ochtends en heb net een heerlijk ontbijtje gehad. Tot schrijvens.

  • 02 Oktober 2005 - 14:54

    Jeroen/Mar/Erwin:

    HIEP HIEP HOERA!! Fijn om een teken van leven te ontvangen.. we hielden onze mobiels al goed in de gaten (voor niks dus ;-) ), al kunnen we op SonyEricsson niks ontdekken waarom je telefoon niet werkt daar.
    Ontvang je wel smsjes? Anders kan je veel gedateerde smsjes verwachten later! :-)
    Beterschap, liefs en veel plezier...

  • 02 Oktober 2005 - 15:23

    Herman / Els:

    Luxe gedoe allemaal, businesclass perfecte kamers, het lijkt wel vakantie. Maar geweldig dat je goed bent aangekomen en het naar de zin hebt. Nu smsen niet werkt maar op deze manier. Dit gaat in ieder geval perfect. We hopen dat je een leuke eerste dag in Peru en we rekenen op een gedetaileerd verslag (hi hi hi). Groeten en veel liefs van ons.

  • 02 Oktober 2005 - 16:10

    Janna En Appie, Sonja:

    Leuk dat alles goed gaat, we laten via Sonja wat van ons horen, (gezellig hoor dat ze hier komen koffie drinken) Mooi om te lezen hoe je reis verloopt. Goeie tijd.
    Ons

  • 02 Oktober 2005 - 17:54

    Rik:

    He geweldig dat je zo'n heerlijke reis hebt gehad (Businesclass, hoe krijg je het voor elkaar) en ik wens je nog heel veel plezier toe daar in het inca land

  • 03 Oktober 2005 - 14:41

    Astrid Berendsen:

    Leuk om je te volgen!
    Heel veel plezier.
    Gr Astrid (MEE Drenthe)

  • 03 Oktober 2005 - 17:52

    Marianne Boezen:

    Nou, het werkt inderdaad.
    Erg leuk om zo van alles te lezen (ik was natuurlijk liever zelf meegegaan)Veel plezier en
    tot horens/schrijvens

  • 03 Oktober 2005 - 21:13

    Wendy:

    Dussss..busines class het had niet beter gekund zeg. Dat soort dingen zullen mij nou niet overkomen. Je boft maar met zo`n liefdevolle Vader die overal voor ZORGT en weet wat je op dat moment nodig hebt... ik ken een kort gebed van een kleine jongen die dit ooit bad:

    LIEVE GOD, WILT U ZORGEN VOOR MIJN VADER EN MOEDER, MIJN ZUSJE EN MIJN BROERTJE, MIJN HOND EN MIJZELF. ALSTUBLIEFT GOD, ZORG OOK GOED VOOR UZELF. ALS U IETS OVERKOMT DAN ZITTEN WIJ IN GROTE PROBLEMEN!!

    Stay Close!

    Blessings,

    Wendy.


    p.s: blijf genieten ;0)

  • 04 Oktober 2005 - 17:32

    Karin:

    Nou ja zeg, hoezo gebedsverhoring...!!!!
    Das heel mooi, heeeeeeel mooi.
    Je eerste dagen nu achter de rug. Hopenlijk ben je nu enigzins geacclimatiseerd en heb je energie om lekker te genieten. Al lama's gespot?
    Ben heel benieuwd naar je ervaringen met het land en de cultuur. Zie uit naar een volgende update.

    Groet van Karin

  • 04 Oktober 2005 - 18:51

    Hetty:

    4 oktober. Dierendag Daarom een berichtje van mij(ha,ha) Hoi Trijnie, Hopelijk is je hoofdpijn inmiddels helemaal verdwenen. Wat zul je een indrukken opdoen, cultuurschok gehad? gr Hetty

  • 04 Oktober 2005 - 19:34

    Petra:

    He trijnie!
    ik wens je heel veel plezier op deze reis!
    leuk deze site! :D
    doei!
    groetjes van Petra

  • 04 Oktober 2005 - 22:06

    Bert Elders, 55, Assen:

    Er wordt hier nu al zoveel gepost dat het mij zinnig lijkt hier wat lijn in aan te brengen. Ik zie veel personen zonder achternaam, geen woonplaats, laat staan leeftijd. Wie zijn al deze lui en welke relatie hebben ze eigenlijk met de hoofdpersoon? Natuurlijk heeft Trijnie genoeg aan een voornaam maar een beetje community idee voorkomt veel nieuwsgierigheid. Praat ook een stuk makkelijker bij de sitereunie tijdens een hapje en drankje tzt. Kan iedereen het hier mee eens zijn?

  • 05 Oktober 2005 - 06:30

    Sonja:

    Hoi Trijnie,
    Toch wel goed dat al die mensen zo met je meeleven, en al die verschillende reacties, ieder naar zijn karakter (voor hen die mij bekend zijn natuurlijk) Ik hoop dat je geniet en zie uit naar je verdere belevenissen. geniet!

  • 05 Oktober 2005 - 08:08

    Mar = Marjolein = 26 = Familie:

    Quote: Praat ook een stuk makkelijker bij de sitereunie tijdens een hapje en drankje tzt. (einde quote)
    Whahahaha!!
    Je ziet het Trijnie, we beginnen al onderling te kletsen hier.. tijd voor een nieuwe post? (Of kan je geen tijd vrijmaken om een internetcafe te vinden??)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Familiebezoek in Jordanie

Recente Reisverslagen:

14 December 2011

Kerst / Oud & Nieuw in Jordanië

31 Mei 2010

maandag 31 mei 2010

29 Mei 2010

Jordanie 22 mei / 5 juni 2010

30 Januari 2009

Thuis - 30/01/2009

29 Januari 2009

Saigon - 29/1/2009
Trijnie

.-.-.-.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 51858

Voorgaande reizen:

02 Februari 2024 - 15 Februari 2024

Israël - 2024-1

19 Februari 2015 - 01 Maart 2015

Israël - 2015

06 December 2013 - 03 Januari 2014

Sinterkerstnieuw tripje 2013-2014

23 November 2012 - 12 December 2012

Jordanie 2012

20 December 2011 - 04 Januari 2012

Kraambezoek Jordanië

22 Mei 2010 - 05 Juni 2010

Familiebezoek in Jordanie

Landen bezocht: