2 januari 2012 - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Trijnie - WaarBenJij.nu 2 januari 2012 - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Trijnie - WaarBenJij.nu

2 januari 2012

Door: Trijnie

Blijf op de hoogte en volg Trijnie

02 Januari 2012 | Jordanië, Amman

Vandaag had Marjolein een afspraak in het ziekenhuis.
Ze hadden bedacht dat, nu wij (Erwin en ik) er nog waren, om maar gelijk de lastige niersteen te laten vergruizen. Oppas voor de kinderen aanwezig en een goede verzorging voor Sophia :-). En ach, in Jordanië maak je dan gewoon een afspraak en dan kan je zo goed als direct terecht. Alsof je even een kies laat vullen bij de tandarts... Vreemd.

Ze gingen even voor tienen weg en kwamen rond 2 uur weer thuis. Alles was toen al gedaan. Nu maar hopen dat de vergruizer zijn werk goed heeft verricht en de steen het lichaam de komende week zal verlaten.

Toen Levi in bed lag, Marjolein in bed en Sophia gevoed zijn Erwin, Leon en ik naar Mekka Mal gegaan. Erwin heeft een cadeautje gekocht voor de twee jongens en nog een leuke souvenir voor zichzelf.
Leon heeft nog een tijdje in de speelplaats gespeeld en daarna gingen we weer richting uitgang Mekka Mal.
De taxis's staan daar altijd in een rij te wachten op hun passagiers, dus dat scheelt weer in het zoeken. Het regende toen we buiten kwamen!
De taxi kreeg opdracht om naar "duar arba" te rijden. Bij het "Alico building" stapten we uit en liepen we de laatste 50 meter naar het huis.

's Avonds liep Marjolein alweer gewoon rond alsof er niets was gebeurd. Gelukkig dat het zo goed heeft uitgepakt.