3 januari 2012 - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Trijnie - WaarBenJij.nu 3 januari 2012 - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Trijnie - WaarBenJij.nu

3 januari 2012

Door: Trijnie

Blijf op de hoogte en volg Trijnie

03 Januari 2012 | Jordanië, Amman

De laatste dag bij Jeroen & Marjolein, Leon, Levi en Sophia.

Ook was het vandaag dinsdag, dus waterdag / wasdag.

Vanmorgen heb ik eerst samen met Jeroen (om 7.40 uur:-)), Leon en Levi naar school gebracht. Daarna hebben Jeroen en ik samen gegeten en koffie gedronken. Daarna, aan de slag!
De eerste was die ik vanmorgen direct had aangezet, was inmiddels klaar. Dus de was ophangen en de volgende was erin en weer aanzetten. Even door op routine. De kamer, de keuken, slaapkamers. Stoffen, stofzuigen en daarna dweilen...
Toen Marjolein en Erwin er ook uit waren hebben we koffiegedronken en daarna weer verder.

Tegen de middag waren we klaar.
Jeroen en Erwin gingen Leon en Levi ophalen en ik ging me douchen. Toen ze terugkwamen hadden ze broodjes shoarma (van de 2de cirkel) mee. Jammie.

's Middags zijn Erwin en ik naar de fotograaf gelopen (een half uur lopen langs de circle road). Je bent dan wel een attractie, want niemand loopt. Ik had zo'n zin in een flinke wandeling..., nou dat is dan gelukt.

We hebben van de familie fotosessie een aantal foto's, 18 in totaal, laten afdrukken. Daarna zijn we weer teruggelopen. Heerlijk, thuis gekomen was ik wel moe. De terugweg loopt op:-).

Toen we thuis aankwamen, bleek Levi uit bed te zijn en waren we in de gelegenheid met elkaar naar Mekka Mal te gaan. Voor de laatste keer. Gezellig om samen te kunnen gaan. Dus iedereen de jas aan, in de auto -> op naar Mekka Mal.
De benodigde boodschappen werden gedaan en daarna op naar de Starbuck voor een (speciale) kop koffie. Ik nam een Frappacino?
Zelfs de kinderen vonden mijn koffie lekker en stonden naast me om eerlijk, om de beurt oma, een slokje en een hapje slagroom! te nemen. Daarna gingen we weer naar huis.

Jeroen maakte spinazietaart -ons galgenmaal- en ik deed de kinderen in bad.

We hebben een beetje laat gegeten, de kinderen gingen net te laat naar bed.... gezellig:-).

Erwin en ik pakten 's avonds onze koffers in. We besloten om de handbagage koffer van Erwin in mijn koffer te doen (zoveel bagage hadden wij tweeën niet) en dat paste perfect. Dat betekende voor de terugreis, één koffer en één handbagage voor ons beiden:-).

Op tijd naar bed want de volgende morgen staat de taxi voor om 4.45 uur! Kort nachtje dus.


  • 06 Januari 2012 - 17:01

    Karin:

    Hoi hoi,
    je bent goed bezig geweest vanmiddag. Alle verslagen aangevuld.
    Super. Leuke herinnering aan jullie tijd bij Jeroen, Mar, Leon, Levi en Sophia.

    Leuk ook om alle foto's te bekijken, geeft alleen wel een verlangen bij mij.
    Gelukkig is het zomaar mei en dan is iedereen in Nederland!!! Ik verheug me daar op. Dus nog ff geduld hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Trijnie

.-.-.-.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 51829

Voorgaande reizen:

02 Februari 2024 - 15 Februari 2024

Israël - 2024-1

19 Februari 2015 - 01 Maart 2015

Israël - 2015

06 December 2013 - 03 Januari 2014

Sinterkerstnieuw tripje 2013-2014

23 November 2012 - 12 December 2012

Jordanie 2012

20 December 2011 - 04 Januari 2012

Kraambezoek Jordanië

22 Mei 2010 - 05 Juni 2010

Familiebezoek in Jordanie

Landen bezocht: