vrijdag 30 november 2012 - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Trijnie - WaarBenJij.nu vrijdag 30 november 2012 - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Trijnie - WaarBenJij.nu

vrijdag 30 november 2012

Door: trijnie

Blijf op de hoogte en volg Trijnie

30 November 2012 | Jordanië, Amman

Maandag, lekker luierdagje thuis. Spulletjes ordenen op de logeerkamer en kinderen van school halen.

Dinsdag: Jeroen heeft een vrije dag genomen en we gaan tegen half 11 (met de taxi), naar Mekka Mall. Eerst shoppen en daarna een kopje koffie bij Starbucks.

Woensdag: Marjolein ging ’s morgens naar de vrouwenbijeenkomst van de gemeente Oasis. Ik bleef thuis op Sophia passen. Sophia niet fit en ik ook niet fit. Sophia viel in slaap in de maxi cosy en ik ben op de bank gaan liggen. Daar ben ik dan ook de hele dag blijven liggen. Weer ziek.

Donderdag: Jeroen ziek (bed) en Marjolein brengt de kinderen naar school. Helaas, Marjolein was ook ziek. ’s Middags regelt Jeroen een huurauto, want we zien het geen van allen zitten om Leon van school te halen, oh oh ……:-). Als Jeroen zich fit genoeg voelt, haalt ie de huurauto. Marjolein haalt Levi lopend van school en Leon wordt gehaald met de auto door Jeroen, Trijnie en Levi.

Vrijdag: Jeroen ziek (bed) en Levi ziek (bank), Marjolein en Trijnie aan de beterende hand, maar nog rustig aan. Leon huppelt overal lekker tussendoor en heeft nergens last van. Sophia is ook behoorlijk aan het hoesten zo nu en dan. Marjolein is deze dag nog even met Leon naar de buurt super geweest voor een paar brood nodige dingen, maar de rest bleef vandaag binnen.
Levi is er niet zo geweldig aan toe, hij heeft koorts en hoest zich soms de longen uit zijn lijfje. Jeroen denkt morgen weer boven Jan te zijn, afwachten maar. Hope so.

Voel me wel schuldig. Het Nederlandse virus wordt hierbij bedankt door de familie in Jordanië.
Een goedmakertje van mijn kant, ik ben solidair gebleven en heb gewoon mee gedaan en ben ook weer ziek geworden.

Morgen is het zaterdag, een nieuwe dag en nieuwe kansen.