Preünie - Reisverslag uit Assen, Nederland van Trijnie - WaarBenJij.nu Preünie - Reisverslag uit Assen, Nederland van Trijnie - WaarBenJij.nu

Preünie

Door: Webmaster Trijnie

Blijf op de hoogte en volg Trijnie

07 September 2005 | Nederland, Assen

Zaterdag 3 september was de preünie.
Er waren 12 medereizigers (van de 17) aanwezig. Arno wilde graag met iedereen van te voren kennis hebben gemaakt, wilde graag even zien met wie ie drie weken ging optrekken in de bus, de trein, te voet, enz… Hij heeft dus voorgesteld om een preünie te organiseren en hij kreeg daarop ontzettend leuke reacties, dus……….

Hoewel de preünie niet mijn idee was en ik in eerste instantie hierin ook niet zo geïnteresseerd was (ik wilde op Schiphol pas zien wie ermee ging) heeft het ontzettend positief uitgepakt.
We hadden om 15.00 uur afgesproken in een Irish pub aan het Hof in Amersfoort.
De locatie is op zaterdag iets minder geslaagd dan door de week, toen Arno op verkenning was geweest. Het was markt en de marktkooplui leken een wedstrijd te doen wie het hardst kon schreeuwen. De meloenen, pruimen, bloemkolen, enz. vlogen ons figuurlijk om de oren.
Het zorgde in ieder geval voor grote hilariteit. Maar, al met al was het een heel gezellige middag daar in Amersfoort. Het was / is een leuke groep en ik krijg nu echt zin om te vertrekken.

De afspraak bij de dokter en de tandarts heb ik vorige week gehad. Vandaag een afspraak gemaakt voor de pedicure en de schoonheidsspecialiste. Ja, ik moet mijn voeten nog wel even vertroetelen voordat ik ze straks alle dagen in de wandelschoenen opberg en ze hard moeten werken voor mijn ontspanning!!

Maar goed, de datum komt in zicht. Er komen steeds meer spulletjes op de logeerkamer te liggen. Binnenkort nog ‘even’ een paar prikken halen en dan gaan we aftellen.

Nu nog 23 nachtjes slapen, nog 22 nachtjes slapen, nog …………………. zzzzzzzzzzzzzzzzz

Voor foto's

• 07 September 2005 - 17:31

Mar:

Zo, nog maar 23..22.. nachtjes! Dat is sneller dan ik in mijn hoofd had zitten.. maar het is al september natuurlijk!
    Ik hoef niet meer te vertellen dat dit een superidee is, uit ervaring gemerkt dat zo'n site ideaal is! :-) Succes met het aanleggen van je kofferverzameling.
    Greetz.. Marjolein

• 07 September 2005 - 19:24

H En E Everts:

Net gelijk wat Marjolein schrijft, het is een ideale oplossing om zo met elkaar te communiseren.
    Nog 22 dagen...dat hadden wij ook niet gedacht dat het al zo snel gaat. Fijn dat de Preunie zo goed uitgepakt heeft.
    We 'horen'nog hoe het verder gaat.
    groeten, Herman en Els

• 08 September 2005 - 20:43

Rianne:

Heel veel plezier met alle voorbereidingen.Daar kun je al van genieten,denk ik.

• 15 September 2005 - 11:57

Karin:

Ik vind vooral de fotoos die er al opstaan heel interssant. je hebt alleen een beschrijving vergeten....!!!!

• 15 September 2005 - 13:59

Begint Met Een W.. En Eindigt Op Endy:

Hey hallo,

zozo.. dat gaat idd erg snel met aftellen...de dagen vliegen ook zo voorbij (behalve als je op je werk zit..;-))

Maar leuk joh dat je er al zin in hebt..goodies..

Enne je zit nu al op 1000 pageviews...goed jah! Je komt er wel..

Oja doe je iedereen de groe(n)ten in Peru?!

Gr Wen ;-)

• 19 September 2005 - 07:56

Sonja:

Hoi Trijnie,
    Je heb steeds minder om af te tellen, geniet nog even van de voorpret. Ik vind het leuk om zo je ervaringen te kunnen volgen. Ik ben heel benieuwd naar al je ervaringen. Groeten Sonja

• 23 September 2005 - 21:27

Herman:

Nou, over een week kan je voor een tijd je werk vergeten en zelfs Nederland. Even overschakelen op Peru en hopsakee: genieten maar.
    Voor nu nog even een weekje doorbijten.
    groeten van Els en Herman

• 26 September 2005 - 09:16

Gerda:

Wat een leuke site!! We zijn dan ook reuze benieuwd wat voor ervaringen je daar opdoet in dat verre landje.
    groetjes
    Gerda

• 26 September 2005 - 21:16

Anja:

Oké, ook even een berichtje van mij ! Nog een paar dagen te gaan....ik wens je nogmaals een héééle fijne vakantie toe. Ik lees je ervaringen wel en je weet, als er nog ruimte in je koffer, tas enz. is.........
    groetjes
    Anja

• 27 September 2005 - 21:26

Wendy & IJme:

Nog 1...2...3...4...5...dagen en dan begint je avontuurlijke avontuur..enne volgens ons heb je er enorm zin in..althans wij kunnen ons niet voorstellen dat je er geen zin in hebt. Voor het geval het wel zo is.. houdt ik (wen) mij beschikbaar ;-)

Heel veel plezier en geniet ervan. Wij hopen dat je uitgerust en vol avontuur en nieuwe ervaringen terug zal komen. Denk nog wel aan al die Nederlanders die in koud Nederland zitten. Zon voor ons ;-)

Groetjes en Gods zegen,

IJme & Wendy

• 28 September 2005 - 20:38

He, He... Helpdesk:

Ik wens je een hele... hele fijne vakantie toe!

:) Groeten Aaldert! :)

• 29 September 2005 - 22:04

Rik:

He zus
    Ik wens je een hele fijne vakantie toe en ik hoop dat je veel plezier hebt maar pas op voor de lama’s die kunnen af en toe wel eens gemeen zijn. Maar één voordeel je hebt dan geen douche nodig. Maar of dat lekker is???
    Ik hoop dat je geniet van de omgeving en de cultuur ik zou wensen dat ik er bij was
    Veel plezier groetjes tot horens