Dag 19 - Cusco -> Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Trijnie - WaarBenJij.nu Dag 19 - Cusco -> Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Trijnie - WaarBenJij.nu

Dag 19 - Cusco -> Lima

Door: Webmaster Trijnie

Blijf op de hoogte en volg Trijnie

19 Oktober 2005 | Peru, Lima

Buenos Dias,

Zo dat was weer een vroegertje vanmorgen.
De vertrekdag naar Lima. Een binnenlandse vlucht met TACA.
Een mooi vliegtuig met vooral (heel belangrijk voor mij) veel beenruimte.
Drie stoelen rechts en drie stoelen links. Een rustige vlucht.
We vertrokken om 8.30 uur en kwamen aan in Lima om 9.30 uur. Mijn koffer en die van Ronald kwam niet met de band naar binnen. We begonnen net ongerust te worden en iedereen had zijn labelnummer doorgegeven zodat we konden vastellen om welke bagagenummers het ging toen ineens de band weer begon te draaien en de laatste koffers eraan kwamen. Gelukkig.
We werden door een chauffeur naar het hotel gebracht waar we de dag moeten doorbrengen. Vanavond vertrekken we richting Bonaire, daar stappen er 6 van de groep uit en dan gaat de rest door naar Amsterdam, waar we om 17.40 hopen aan te komen.
We hebben hier twee kamers gekregen voor onze bagage en voor mensen die willen liggen/slapen/uitrusten of wat dan ook.
Barbara, Jeanet en ik blijven in het hotel en lunchen daar en gaan voor een laatste boodschap nog even naar de supermarkt. De rest van de groep gaat Lima in om nog even van de stad te proeven.
Het is nu 15.45 uur en ik zit te internetten om jullie nog even een laatste berichtje vanuit Lima - Peru te kunnen sturen.

Binnenkort zien we elkaar weer.

Hasta la vista

• 19 Oktober 2005 - 20:51

Jeroen En Marjolein:

Nou, dan gaan wij ons maar klaar maken om je op te halen!!
    Echt, we staan er verbaasd van dat we je morgen al weer in het echt zien!!
    Voor ons is het nu bedtijd, tot morgen maar he!

Goede reis!!

• 19 Oktober 2005 - 21:52

Herman En Els:

Als je dit leest ben je als het goed is inmiddels weer thuis.Wel een raar idee. Ik ben dan hopelijk in Parijs. We hopen dat je nog lekker kan nagenieten en zien uit naar de verhalen, foto's en alle andere blijken van de vakantie . We zien of horen je snel en dat is maar goed ook. Groeten en veel liefs van ons.

• 19 Oktober 2005 - 22:28

Rik:

Hallo ik hoop dat je een hele goede reis hebt en zeker heel veel BEEN ruimte ;-) en de tweede keer in Businesclass dat zou zeker geweldig zijn ik hoop het voor je

Groenten

• 20 Oktober 2005 - 07:41

Ineke:

Wat leuk dat je ons op deze manier op de hoogte hebt gehouden van alles wat je hebt beleefd deze reis. Geweldig! Waarschijnlijk ben je al weer thuis en moet je alle indrukken nog verwerken. Veel plezier met de na-pret en we willen graag de foto's een keer zien.
    Tot ziens, groetjes