The week after ........... - Reisverslag uit Assen, Nederland van Trijnie - WaarBenJij.nu The week after ........... - Reisverslag uit Assen, Nederland van Trijnie - WaarBenJij.nu

The week after ...........

Door: Trijnie

Blijf op de hoogte en volg Trijnie

25 Oktober 2005 | Nederland, Assen

Daar ben ik dan.
De laatste berichten zijn door de kinderen geplaatst, ik was helemaal opgebrand, gaar, maar nu ben ik weer aan de beurt.

Donderdagavond ben ik thuisgekomen. Toch wel gezellig en fijn om de kinderen weer te zien. In je eigen vertrouwde bed te slapen. Vrijdag heb ik een gat in de dag geslapen en ik heb het weekend redelijk rustig aan gedaan. Vanaf maandag ben ik begonnen mijn vakantie papieren en aantekeningen te ordenen en de foto's te benoemen, want anders hebben jullie er nog niets aan:-). Dat is echter een hele klus want ik heb zelf nogal wat foto's gemaakt. Dan krijg ik ook nog eens 2 cd's met foto's!
Vandaag heb ik weer een paar dagen toegevoegd aan mijn fotoalbum. Als je klikt op onderstaande link kom je er vanzelf.

Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor de geplaatste reacties en voor het mee leven. Dat was echt super. Zo ver weg, maar als ik in het internetcafé zat voelde het heel dichtbij. Wat een uitvinding en heel gezellig. Ik heb een geweldige vakantie gehad, ontzettend veel gezien en beleefd, maar dat gaan jullie nog horen......

Het is mijn bedoeling deze week de verslagen van de missende dagen te plaatsen en een aanvulling te maken op de reeds geplaatste berichten. Dus je kan zo nu en dan nog een melding krijgen van 'Trijnie heeft een bericht geplaatst'.

Noot: Dat van deze week, is dus niet gelukt. Het laatste reisverslag heb ik vandaag afgemaakt, de 11de december. De foto's zijn besteld en de afgelopen week in het vakantiefotoboek gedaan, nu nog de bijschriften. Deze pagina's uitdraaien en alles verwerken tot een samenhangend geheel.

Hieronder de link naar mijn fotoalbum. Aanklikken en de pagina van 'mijnalbum' opent vanzelf.

• 25 Oktober 2005 - 17:31

Wendytje:

Oke dan SUPER..

Gave foto`s hoor! :-)

• 25 Oktober 2005 - 19:11

Ineke:

je kunt aan de foto's wel zien dat je veel hebt gedaan. Leuk hoor, vooral de natuurfoto's. Heel afwisselend. Je krijgt nog 2 cd's schrijf je?? Ben benieuwd.

• 25 Oktober 2005 - 22:51

Wendy:

Jaja heb de laatste reeks fotos ook nog bekeken en zitten echt hele gave natuurfoto@s bij. Mijn complimenten hoor T.Trijnie ;-)
    Succes met de rest erop te zetten!

Groetjes IJme en Wendy

• 26 Oktober 2005 - 12:41

Kees Hoogendoorn:

Dag Trijnie,

Via Jeroen heb ik deze link gekregen. Even rondneuzen en wat lezen en foto's kijken. Ik ben fan van Zuid-Amerika en heb tot nu toe een aantal World Servants projecten gedaan (Brazilie, Ecuador, Dominicaanse Republiek) alsmede een rondreis door Brazilie. Wie weet volgende keer Peru? Geniet van de indrukken! Gods schepping is zo mooi!!!!

• 26 Oktober 2005 - 17:42

Karin:

Hen ondertussen een muisarm van het aanklikken van al die fotoos. Geweldig!!! jammer dat je er zelf niet bij bent om de bijbehorende verhalen te vertellen. Maar hoop die spoedig te horen.

• 28 Oktober 2005 - 23:56

Carmen:

Hey Trijnie! Fijn dat ook jij heelhuids weer thuis gekomen bent!
    Ik vind je site mooi, uitgebreid en informatief en zal het zeker benutten bij het schrijven van mijn verslag!! (if you don't mind). Tevens heb ik een kijkje genomen in je album. Leuk hoor! Zo komen de herinneringen helemaal weer boven!

X

• 31 Oktober 2005 - 20:05

Berrnard:

wat een wereld...

• 03 November 2005 - 13:25

Sonja:

Ik hoop dat je weer helemaal uitgerust ben, jammer dat ik zondag je verhaal gemist heb, we zij benieuwd wat de toekomst brengt.
    ik heb genoten van je foto's, groetjes van ons.

• 07 November 2005 - 18:55

Wendy:

pffff...wat een foto`s zeg..komt geen einde aan!! Laatst zat ik tot 01.00u avonds foto`s te kijken met mijn ogen half open... ;-)