27/4/06 Gearriveerd in ISRAEL - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Trijnie - WaarBenJij.nu 27/4/06 Gearriveerd in ISRAEL - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Trijnie - WaarBenJij.nu

27/4/06 Gearriveerd in ISRAEL

Door: Trijnie

Blijf op de hoogte en volg Trijnie

27 April 2006 | Israel, Tel Aviv

Dag allemaal,
Lokale tijd 20.00 uur.

We zitten in het huis van Kerstin en Steve. We hebben de zoon verrast met ons bezoekje. Daar had ie (nog) niet op gerekend. We kwamen hem zogezegd over de mat. Maar hij heeft zich snel hersteld en is nu, heel aardig, voor ons aan het koken.
We hebben een goede reis gehad. Alles verliep voorspoedig. De check in verliep heel vlotjes. HELEMAAL NIET uitgebreid, intimiderend of eng. Tja, verpest Marjolein het nog bijna door een mega schaar in haar handbagage te verstoppen.. oeps..
Onderweg geen mooie vergezichten van besneeuwde bergtoppen en andere mooie natuurverschijnselen, we vlogen boven de wolken. Heel Europa was bewolkt. Dat was jammer. Toen we aankwamen boven Israël was er geen bewolking en hadden we een duidelijk beeld van de stad Tel Aviv.

Na de landing eerst op zoek naar Budget, het bedrijf waar we de auto hadden afgesproken. Dat was even een eindje lopen maar snel gevonden.
Met de huurauto van Budget (een grotere dan we hadden besproken en ook nog eens een automaat, effe wennen-niet met linker voet remmen!!!) de plek van bestemming snel gevonden.
Tot zover even... heel trage computer. Morgen meer.
Groetjes Jeroen - Marjolein - Trijnie

• 27 April 2006 - 17:21

Jan En Ineke:

Veel plezier in Israel!

• 27 April 2006 - 17:40

Karin:

Goed om te lezen dat jullie veilig zin overgekomen. Naar gevoel om die jongen zo te overvallen....! Maar goed, hij zal wel enige flexibiliteit hebben, met zulke globetrottende ouders.
    Tot morgen.

• 27 April 2006 - 18:59

Herman En Els:

Die Marjolein toch. Sommige mensen kun je ook niet los laten lopen. Waarom nou een schaar???
    Maar goed jullie zijn gearriveerd en zelfs met de auto. Morgen alvast veel plezier met alles wat je dan weer gaat doen.
    groeten Herman en Els

• 27 April 2006 - 19:47

Janna:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.Tja zwangere vrouwen doen wel eens vaker vreemde dingen!!!!Leuk om jullie weer te volgen. Veel plezier en Gods zegen.
    Liefs Appie en Janna

• 27 April 2006 - 20:26

Amieke:

Uuh,ooh jah, Wichard en Anda hebben een dochter genaamd: Annelin :)
    het was een stuit, vandaar dat rare buikje, maar dat wisten ze al
    vandaar een keizersnee
    ze weegt 7 pond
    nou, heel veel plezier in Israel met z'n allen!
    groetjes Amieke

• 27 April 2006 - 20:44

Bernard:

Het lijkt er wel een beetje op alsof ze persoonlijk de kwaliteit van de controles heeft willen testen ? In ieder geval "steek" prove zou je kunnen zeggen.Een veilig gevoel. Ik ben benieuwd naar de lokale ingredienten van de maaltijden aldaar. Goede reis naar o.a. Kana morgen. Een indrukwekkend reisplan en echt supergaaf.
    Groet en Take care !

• 27 April 2006 - 21:11

Annemiek:

Super, zo snel alweer bericht! Blij dat jullie goed overgekomen zijn, oepsie Marjolein, die schaar..maar ja, dan is de controle tenminste nog een klein beetje interesting hihi..
    Arme jongen, hadden zijn ouders hem niet geinformeerd??
    Nog een kei -kom net uit Nijmegen- kan het dus niet helpen- toffe vakantie gewenst!!
    Ook de groetjes van Jonathan.

• 28 April 2006 - 06:06

Marjolein:

Het was gewoon heel grappig hoor.. gaat er niks piepen als ik door het poortje loop (3e en laatste check), zit er iets 'verdachts' in mijn tas...
    Zoeken ze eerst ook nog in de verkeerde tas, zegt zo'n man: nee, die andere, zeg ik: oh, dan is het een schaar. Haha, want ik was pas onderweg naar Schiphol erachter gekomen dat mijn etui nog in die tas zat, maar ik dacht alleen: handig en niet: daar zit ook een schaar in! (terwijl ik het nagelschaartje nog gemeld had bij de 1e check toen ze vroegen naar scherpe voorwerpen).
    Liefs,

• 28 April 2006 - 10:19

Jellina:

Welkom en "shabat shalom"

• 28 April 2006 - 11:55

Eunice:

Hey!! Ik wil even zeggen dat ik aan jullie denk! En ik wens jullie een gewelidge tijd toe!!! Geniet er van, en wees voorzichtig!!
    Veel liefs Eunice

• 28 April 2006 - 12:05

Collega's Van Marjolein:

Mmm. Er komt ineens een cadeau-idee voor de verjaardag van Marjolein opzetten...
    Zoals het schaartje (van) thuis knipt, knipt het nergens!!!!!!!!!!:p

• 30 April 2006 - 18:49

Hanneke:

Leuk om jullie verslagen te lezen. Geniet maar lekker met z'n drieen, en vergeet niet mijn groeten over te brengen aan mijn lieve dochter Marike.
    Enne, Marjolien, verstop je die schaar op de terugweg ergens anders, wdan kom je gemakkelijker door de controles.

• 01 Mei 2006 - 13:08

Rianne:

Heeeeee Trijnie...het is 1 mei...waar ben jij(en Jeroen en Marjolijn).....nu?

• 01 Mei 2006 - 16:05

Herman En Els:

heeee het is 1 mei, waar zijn jullie???