Can Thon - Saigon 28/1/2009 - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Trijnie - WaarBenJij.nu Can Thon - Saigon 28/1/2009 - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Trijnie - WaarBenJij.nu

Can Thon - Saigon 28/1/2009

Door: Trijnie

Blijf op de hoogte en volg Trijnie

28 Januari 2009 | Vietnam, Can Tho

Zo direct vanuit de bus maar even snel een krabbel achterlaten.

Alles goed hier. Genieten staat bovenaan. Verbazing zo nu en dan ook nog wel :-).

We zijn vandaag over Mekongriver gevaren om de drijvende markten te bezoeken. Helaas, er was geen handel, want iedereen geniet van zijn jaarlijkse TET vakantie. TET staat voor Nieuwjaar. We begroeten dan ook iedereen met Chuck Mung Nam Moi, wat zoveel betekent als, happy new year.
Gisteren een byzondere ontmoeting gehad met de familie van onze gids, Hai. Ze waren zeer vereerd met ons bezoek en de tafel kwam vol met eten te staan. Ook werd elk biertje vervangen door een volgende :-( oef. Het was weer heel speciaal. We hebben hun huis mogen bekijken.
Gastvrij...

Ik kan elk moment moeten afsluiten omdat we voor een Vietnamese massage gaan. Ronald, me and Marga and Hai.
'k Ben benieuwd.

Tot later.......Opgefris of gebroken :-).

Nou de Vietnamese massage was voortreffelijk. Helemaal fris als een hoentje ga ik morgen het vliegtuig in en ditkeer hopelijk zonder bijwerkingen.

Vanavond hebben we gegeten op een boot in de haven van Saigon. Eerst allemaal aan boord, dan varen en eten en dan weer terug naar de haven. Ach ja, dat stelde niet zoveel voor, maar goed kunnen we ook op ons lijstje zetten :-).

Daarna hebben we een paar local bars bezocht. Niet bijzonder geweldig. Om 24.00 uur lag ik in bed.

Morgen onze laatste dag in Vietnam, de tijd is voorbijgevlogen; ik heb wel zin om jullie allemaal weer te zien:-).

fotolink: http://www.mijnalbum.nl/Album=NN3O7JTL

• 28 Januari 2009 - 06:46

Eunice:

Klinkt allemaal heel leuk! Ben blij dat u zo geniet!
    Liefs ik

• 28 Januari 2009 - 08:40

Mam:

Fijn dat je zo geniet,het kan nu nog.Morgen een heel goede terugreis toegewenst. Ik hoop dat je dan niet weer ziek wordt.groetjes mam

• 28 Januari 2009 - 10:03

Hielke En Regit:

Het klink allemaal heel leuk en interessant!
    Ben benieuwd hoe het taaltje om je heen klinkt, daar mag je terug in NL wel een demonstratie van geven trouwens! :)
    Als je terug bent, willen we graag de foto's zien, natuurlijk!
    Maar eerst even lekker verder genieten en relaxen van de vakantie en massages :)
    Veel plezier en tot gauw!
    Dikke knuffel!!

• 28 Januari 2009 - 11:12

Marjolein:

Ik probeer je te sms-en, maar krijg hem steeds terug (probleem met communicatie is de melding). Ik blijf het wel proberen, maar ook even hier: is goed, had er al op gerekend. Ben wel nog steeds ziek (had ik maar even verzwegen), maar morgen is laatste dag ab, dus.. hopelijk.. eindelijk..?? Maar het komt hoe dan ook goed.
    Sms je nog even in de trein??
    Nog een hele goede laatste dag gewenst!

• 28 Januari 2009 - 17:16

Herman:

nou wordt het wel erg luxe. Ook nog een heerlijke massage. Lekker hoor. Misschien kan je er wel aan wennen zo af en toe een ontspannende massage is ook in Holland niet te versmaden.
    groeten Herman en Els

• 29 Januari 2009 - 13:38

Els:

Tjonge jonge wat gaat dat snel zeg. Ik heb het gevoel dat je net weg bent. We wensen je een hele goede reis en hopen dat dit beter gaat dan de heenweg!
    Groetjes