Dag 16 - Pisco - Yucay - Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van Trijnie - WaarBenJij.nu Dag 16 - Pisco - Yucay - Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van Trijnie - WaarBenJij.nu

Dag 16 - Pisco - Yucay - Cusco

Door: Webmaster Trijnie

Blijf op de hoogte en volg Trijnie

16 Oktober 2005 | Peru, Cusco

Wake-up 8.00 Bus 9.00 uur.
Dat is even lekker. We mochten uitslapen.Het verslag van gisteren volgt als ik nog tijd heb. We hebben geslapen in een klooster. We hadden alleen een rugtas bij ons. ´k Heb heerlijk geslapen. Het is hier heerlijk rustig en stil. Bijna vredig :-) maar dat kan je verwachten in een klooster, niet?
Helaas was ik om 6.00 uur klaar wakker. Logisch na al die vroege wake-ups.
We zijn om 9.00 uur vanuit de Sacred Valley vertrokken naar Cusco alwaar we om 11.00 uur aankwamen. In het hotel aangekomen kregen we allemaal weer een andere kamer. Gelukkig mocht ik naar de kamer naast me verhuizen en heb ik nu kamernr. 214, ook een goede kamer. Om 11.30 uur vertrokken we richting de Plaza (in de regen!!). Een klein uurtje later zaten we op een balconia met uitzicht op de Plaza. Helemaal goed.
Ik heb er een pancake gegeten met honing en fruits. Heerlijk.Een uurtje later was het weer droog en zijn we opgestapt om te shoppen!!!!! Ik heb hier iets geleerd... maar of iedereen daar blij mee is:-). Ik kan afdingen. Het is erg, maar ............... het schijnt zo te horen. En... ik schijn er ook nog eens goed in te zijn :-) ahum.... Ik heb nog nooit zoveel souvenirs gekocht. Het is schandalig, maar alles is ook zo mooi... We hebben dus een vrije middag.

Morgen schijnen we toch de Incatrail te lopen. Ik geloof er zelf niet meer zo in. Ik ben al blij als ik naar Machu Picchu kan gaan en eigenlijk denkt iedereen er zo een beetje over.
We hebben echt een geweldige reis. Het weer is heel goed en ik zit op dit moment in een internetcafé in Cusco en ... het is stralen weer buiten :-) maar je moet er wat voor over hebben.
Hoe de reis verder gaat weet ik niet. We vertrekken morgen in ieder geval voor twee dagen met alleen onze rugzak als bagage. Als we geluk hebben kunnen we de Incatrail lopen en daarna door naar Machu Picchu.
We zullen zien....

Groetjes vanuit een zonnig Peru.
Adios

  • 16 Oktober 2005 - 21:02

    Wendy:

    Das balen zeg zo vroeg wakker. :0( denk je eindelijk een beetje ietsiepietsie langer te slapen...en dan.. wordt je ineens wakker in de realiteit..

    Nou kunnen we dus weer aftellen..nog 1...2...3...4 dagen te gaan en dan zit deze reis erop.. natuurlijk aan de ene kant wel lekker.. kan je weer wat langer uitslapen.. maar aan de andere kant heb je vast ook wel genoten en wil je toch stiekum nog EVEN blijven..

    JA EVEN WAT MOPPENTAPPEN VOOR DE MENSEN DIE HIER ALLES LEZEN..EN NATUURLIJK VOOR JOU TRIJNIE:

    *Een nederlander gaat een postkantoor binnen. Hij wil een telegram opgeven. "De naam is toch gratis hé?", vraagt hij. "Inderdaad, meneer", antwoordt de loketbediende. "Mooi zo", zegt hij, "dan wil ik enkel m'n naam op het telegram zetten. Ik heet Ben Gisteravondgoedaangekomen." ;-) ;-) ;-)

    Have fun nog verder met alles... ;-) en de groeten en knuffel van mama sieberichs..hahha

  • 16 Oktober 2005 - 21:10

    Jeroen En Marjolein:

    Ja, we hebben echt de hele dag de computer aanstaan en checken van vroeg tot laat onze mail..
    ;-)
    En toch doen we ook nog andere dingen.. wij mochten vandaag de presentatie van de Oekraine reis geven en naar onze mening was het erg geslaagd. Je zal het nog wel zien, sorry dat je er niet bij kon zijn, maar het kon niet anders.

    We zijn benieuwd naar je Inca trail! En de rest natuurlijk..

  • 17 Oktober 2005 - 05:16

    Martsje.cornel@wanadoo.nl:

    Hallo Trijnie, zag ik gisteravond ineens wendy met jou mailen ik dacht verhip dat kan natuurlijk ook dus zoals je ziet het is hier 7.13u en ik zit achter de computer.
    Zoals ik lees geniet je daar wel nou meid dat heb je ook wel verdiend. Zelf ben ik net een paar dagen terug uit mallorca en ben alweer druk aan het werk. Ik zal je vannacht wel verder een berichtje sturen want dan heb ik nachtdienst. Dus dit wordt vervolgt,heb maar een fijne dag en tot horens. Ps heb je mijn sms jes wel ontvangen?? liefs marts.

  • 17 Oktober 2005 - 05:29

    Marts:

    reageer maar niet op mijn vraag van de sms ik heb het in je eerste verslag gelezen (had ik dus nog niet gedaan) nu wel dus.
    He doe geen dingen die ik ook niet zou doen he. .HIHihi knuffel

  • 17 Oktober 2005 - 06:29

    Janna:

    Hopelijk ga je vandaag de incatrail wel maken.Dat is toch wel iets unieks.Enne ik wil je wel een heeeeele grote tas brengen voor al je gekochte spulletjes!Succes en veel plezier vandaag.

  • 17 Oktober 2005 - 06:35

    Annet:

    Hebben je blauwe ogen iets met dat afdingen te maken? Ben onderhand wel benieuwd naar de dingen die je niet mailt. Hier alles oke.

  • 17 Oktober 2005 - 13:43

    Els:

    Je gelooft niet meer in die Incatrail????? Daarvoor was je toch heengegaan??? De moed er in houden hoor! Maar zonder gekheid, alles wat je al meegemaakt heb is al bijzonder! Enne...als je straks hier op de markt inkopen doet weet je wat je te doen staat!

    groeten, ook van Herman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Familiebezoek in Jordanie

Recente Reisverslagen:

14 December 2011

Kerst / Oud & Nieuw in Jordanië

31 Mei 2010

maandag 31 mei 2010

29 Mei 2010

Jordanie 22 mei / 5 juni 2010

30 Januari 2009

Thuis - 30/01/2009

29 Januari 2009

Saigon - 29/1/2009
Trijnie

.-.-.-.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 51842

Voorgaande reizen:

02 Februari 2024 - 15 Februari 2024

Israël - 2024-1

19 Februari 2015 - 01 Maart 2015

Israël - 2015

06 December 2013 - 03 Januari 2014

Sinterkerstnieuw tripje 2013-2014

23 November 2012 - 12 December 2012

Jordanie 2012

20 December 2011 - 04 Januari 2012

Kraambezoek Jordanië

22 Mei 2010 - 05 Juni 2010

Familiebezoek in Jordanie

Landen bezocht: